woensdag 11 maart 2015

"Trakteren doe je zo" Gastblogger op Eet het Beter"

Een tijdje geleden vroeg Annemieke van “Eet het beter” of ik tijdens haar zwangerschapsverlof een gastblog wilde schrijven voor haar website. Ik was meteen enthousiast en voelde me vereerd.

Maar waar ging ik over schrijven???  Ik vond dat het in ieder geval een link moest hebben met “Eet het beter” en gezonde voeding.

En wat is nou voor bijna iedere ouder met schoolgaande kinderen elk jaar weer een uitdaging?
Trakteren!

Kijk snel op het Eet het beter en zie hoe je zo'n traktatiedoosje zelf kunt maken.


Wil je zien welke traktaties en cadeaus ik nog meer maak? Like de FB pagina van Handmade by Sofietje, er komen binnenkort weer hele leuke traktaties bij.

Ben je niet creatief en zou je ook wel een leuke traktatie willen. Stuur me een berichtje, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Het is voor mij een hobby, ik reken daarom alleen materiaalkosten.

Liefs, Ria


Geen opmerkingen:

Een reactie posten