woensdag 18 maart 2015

Er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is....

Gister werd onze jongste alweer 6 jaar!!!

En als je jarig bent dan mag je natuurlijk trakteren op school. En trakteren betekend dat ik weer lekker aan de freubel mag ;-).

Ik vertelde jullie laatst al op FB dat ik een nieuwe snijplotter heb, maar dat ik er nog maar weinig mee gemaakt had i.v.m. tijdgebrek. De verjaardag van dochterlief was een mooie gelegenheid om daar verandering in te brengen.

Ik kocht een aantal snijbestanden in de online winkel en maakte 2 voorbeelden. Ik liet ze keuren door een kritische jury "mijn kinderen", ze waren er weg van!

Voor de jongetjes in mijn dochtertjes klas maakte ik dinosaurussen. Deze schattige dino's hebben jullie een poosje geleden al als sneakpreview voorbij zien komen.

Heb je gezien dat ik er toch nog een klein detail aan toegevoegd heb?


Voor de dames uit de klas, maakte ik prinsessenjurken, want ja, als je 6 wordt dan is dat natuurlijk helemaal geweldig. 

Ik maakte de jurken in 3 kleuren.


Het prinsessenbordspel dat dochterlief vorig jaar voor haar verjaardag kreeg, kwam nu mooi van pas, om het geheel op te presenteren.





De juffen en meesters werden verwend met een "kopje thee", gevuld met heerlijke bonbons.!!!



Iedereen vond de traktaties leuk, super om te horen, vind ik dat.

Wat vinden jullie van de traktaties?

Bedankt voor het kijken!

Liefs, Ria




2 opmerkingen:

  1. Hoi Ria, De traktaties waren weer super leuk. Wat ben je toch creatief. En ik ben superblij met mijn theekopje. Groetjes juf Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je complimenten! Erg leuk om te horen!

      Groetjes, Ria

      Verwijderen