donderdag 29 oktober 2015

Een bijzonder feestje...

Afgelopen september werd mijn lieve moeder 65 jaar.

Deze bijzondere leeftijd wilde ze niet zomaar voorbij laten gaan en nodigde een aantal vrienden en kennissen uit voor een warm en koud buffet.

Ze vroeg of ik even gauw iets kon maken op de pc, zodat ze dat als uitnodiging kon versturen.
Tuurlijk kon ik dat, maar hé, als je een silhouette cameo hebt staan, dan gaan je natuurlijk niet een simpel A4-tje als uitnodiging versturen!

En oh wat ben ik blij met al die silhouetters die hun bestanden delen via een speciale FB groep. Want zonder dat bestandje had ik het patroontje op deze uitnodiging natuurlijk nooit kunnen maken!

Helemaal blij verrast was m'n moeder met de uitnodigingen. En daar word ik dan weer blij van ;-).



Liefs, Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten