vrijdag 10 juli 2015

Einde van een tijdperk

Dit einde van het schooljaar is toch anders dan voorgaande....
Onze jongste boef gaat naar groep 3 en daarmee komt er definitief een einde aan de kleutertijd!

Zo'n 3 jaar geleden toen onze oudste, groep 2 kwam uitgegleden, kon ik het al niet droog houden, maar toen wist ik, dat ook de jongste nog bij de lieve kleuterjuffen van onze school terecht zou komen. En ook al voelt het als de dag van gisteren dat ze voor het eerst naar de kleuterschool ging, neemt ze morgen al weer echt "afscheid" van deze bijzondere tijd en lieve juffen.

Omdat we de juffen onwijs willen bedanken voor de fijne tijd, maakte ik deze week voor zowel de juffen van de oudste als de jongste een bedankje. Tijdens het schrijven van de bedanktekstjes voor de kleuterjuffen pinkte ik al een traantje weg, dat wordt nog wat morgen ;-).

Hieronder zie je de kraft schriftjes, die ik bedrukte met een leuke tekst van vinyl.



Iedereen alvast een hele fijne vakantie!

Liefs, Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten